Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sem Bruin - WaarBenJij.nu Big Apple - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Sem Bruin - WaarBenJij.nu

Big Apple

Door: Sem

Blijf op de hoogte en volg Sem

13 April 2015 | Verenigde Staten, New York

Nou oké dan, ik zal mijn best gaan doen om af en toe even een leuk verhaaltje op deze blog te zetten! Na een lange vlucht en wat kleine probleempjes bij de douane ben ik dan eindelijk aangekomen in de Big Apple! Ik was zo verbijsterd en geïmponeerd door hoe groot en mooi het hier is dat ik meteen al de metro totaal de verkeerde kant op nam. Gelukkig was er daar een aardige Amerikaan die me uitnodigde om vanavond naar zijn stripclub te komen die me hielp om de goede metro te pakken. Mijn spullen liggen in het hotel en ik zit nu even bij te komen in central park met een flinke fles cola en de grootste Hot dog die ik in mijn leven heb gezien. Het is heerlijk weer dus ik heb mijn trainingsbroek en vest maar omgeruild voor een korte broek en een tshirtje, morgen maar wat verder de stad in. Het is hier nu 5u smiddags maar ik ga zo maar eens mijn nest in want ik ben gesloopt. Goodbye folks and take care!

  • 14 April 2015 - 08:31

    Hermien:

    Fijn dat je veilig in NY bent aangekomen. En leuk dat je schrijft!!
    Blijf dat vooral doen, er zijn veel mensen die meelezen hoor :-)

    Enne, hoe was de stripclub ;)

  • 14 April 2015 - 08:31

    Lia:

    Leuk om een berichtje van je te lezen, Sem! Maar eh, die stripclub?! Dat is natuurlijk een soort Kuifje-verzamelclub hè?

  • 14 April 2015 - 10:47

    Jan:

    Wanneer je wat op adem gekomen bent, vertel dan eens wat meer over die probleempjes bij de douane - ben toch wel benieuwd...

  • 16 April 2015 - 20:45

    Marja:

    Ha Semmie, kijk je een beetje uit met die aardige Amerikanen? En had je een leuk hotel? Ik mis je nu al!

  • 01 Mei 2015 - 19:26

    Thomas:

    Sem, jongen. Lekker kort en krachtig je bericht. Ik snap dat je niet alles wilt opschrijven want op het moment lijkt dat kut. Maar geloof me, vooral voor jezelf en voor later, is het onwijs leuk om terug te lezen. Om goeie herinneringen boven te halen over wat voor leipe dingen je allemaal gedaan hebt. Tof om te horen dat je zo onder de indruk bent, zal ook wel hele andere ervaring zijn dan damsco of zaandam. Doe vooral alles wat je zelf wilt doen en waar je je goed bij voelt. Zieke truck trouwens, alles in USA is XXL.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2015

Sweatlodge

27 April 2015

Elk Valley

27 April 2015

Elk Valley

13 April 2015

Big Apple
Sem

Mijn avonturen in Amerika $$$

Actief sinds 04 April 2015
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 1549

Voorgaande reizen:

04 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: