Elk Valley - Reisverslag uit Elk Valley, Verenigde Staten van Sem Bruin - WaarBenJij.nu Elk Valley - Reisverslag uit Elk Valley, Verenigde Staten van Sem Bruin - WaarBenJij.nu

Door: Sem

Blijf op de hoogte en volg Sem

27 April 2015 | Verenigde Staten, Elk Valley

Net iets meer dan een week ben ik nu op de 'farm'. Het voelt alsof ik hier al meer dan een maand ben, ik ben zo goed opgevangen en ik ben blij dat ik het goed kan vinden met iedereen hier. Ik vertelde tijdens de eerste avond maaltijd hoe vreemd het voor mij was om te weten dat iedereen hier zomaar 'guns' in huis had. Ze keken me raar aan en de volgende dag heb ik het geweten ook. We waren rustig aan het werk en daar kwam de farmer aangelopen met een revolver in zijn hand: ik kreeg een lesje schieten tijdens mijn eerste werkdag, de gewoonste zaak van de wereld. Het werk is heel gevarieerd en je doet geen twee dagen hetzelfde, het is heerlijk. 30 graden, volle zon, relaxde mensen, ik hou het hier nog wel twee maandjes uit!