Elk Valley - Reisverslag uit Elk Valley, Verenigde Staten van Sem Bruin - WaarBenJij.nu Elk Valley - Reisverslag uit Elk Valley, Verenigde Staten van Sem Bruin - WaarBenJij.nu

Elk Valley

Door: Sem

Blijf op de hoogte en volg Sem

27 April 2015 | Verenigde Staten, Elk Valley

Net iets meer dan een week ben ik nu op de 'farm'. Het voelt alsof ik hier al meer dan een maand ben, ik ben zo goed opgevangen en ik ben blij dat ik het goed kan vinden met iedereen hier. Ik vertelde tijdens de eerste avond maaltijd hoe vreemd het voor mij was om te weten dat iedereen hier zomaar 'guns' in huis had. Ze keken me raar aan en de volgende dag heb ik het geweten ook. We waren rustig aan het werk en daar kwam de farmer aangelopen met een revolver in zijn hand: ik kreeg een lesje schieten tijdens mijn eerste werkdag, de gewoonste zaak van de wereld. Het werk is heel gevarieerd en je doet geen twee dagen hetzelfde, het is heerlijk. 30 graden, volle zon, relaxde mensen, ik hou het hier nog wel twee maandjes uit!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Elk Valley

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2015

Sweatlodge

27 April 2015

Elk Valley

27 April 2015

Elk Valley

13 April 2015

Big Apple
Sem

Mijn avonturen in Amerika $$$

Actief sinds 04 April 2015
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 1555

Voorgaande reizen:

04 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: